سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم

ایلیا سیستم سازنده جدیدترین نرم افزار حسابداری تحت وب

ایلیا سیستم ارائه دهنده نرم افزار حسابداری است که بصورت تحت وب، آنلاین و شبکه عمل میکند و مناسب برای حسابداری شرکتی، حسابداری بازرگانی، حسابداری پخش و فروشگاهی و حسابداری تولیدی است.

 

feature?

 

چرا نرم افزار حسابداری تحت وب؟

نرم افزار حسابداری تحت وب یک ابزار بسیار کاربردی برای مدیران و حسابداران عزیز است که می تواند معضلات موجود را مرتفع سازد. اینکه مدیران بتوانند در هر لحظه از آخرین وضعیت موجود حسابهای خود مطلع شوند یکی از ویژگیهای منحصر به فرد نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم است. با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم به راحتی ورود به سرویس ایمیل خود می توانید بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی سیستم رایانه خود از همه امکانات آن استفاده کنید و از امنیت اطلاعات و داده های حفاظت شده و حساس شرکت خود مطمئن باشید.

نرم افزار مدیریت یکپارچه مالی

نرم افزار حسابداری تخت وب ایلیا سیستم، جدیدترین نرم افزار یکپارچه مالی و حسابداری است که با توجه به نیاز کاربران و صاحبان مشاغل، حسابداران و مدیران مالی، قابلیت استفاده در محیط ویندوز ، وب و موبایل را دارد . امنیت و سرعت بالا در دریافت و پردازش داده ها، جزء مزیتهای رقابتی این نرم افزار حسابداری است که لذت مدیریت مالی را به واسطه بهره مندی از تکنولوژی به روز شده ی نرم افزارهای تحت وب برای صاحبان کسب و کار به ارمغان آورده است.

عدم محدودیت زمان و مکان

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ، با تکیه بر امکانات و سهولت کاربری درنرم افزارهای حسابداری تحت وب، محدودیت گستردگی جغرافیایی را کنار زده اند . اینکه مدیران مالی، صاحبان مشاغل، کارآفرینان و سرمایه گذاران میتوانند از انجام عملیات مالی و حسابداری گرفته تا مشاهده گزارشات دقیق و صورتهای مالی آزمایشی و سالانه، رصد و تحلیل گزارشات؛ تصمیمهای حیاتی را در کمترین زمان و بدون محدودیت مکان در فضایی امن اتخاذ نمایند، بسیار لذت بخش است.

پشتیبانی برخط امن و سریع

 ایلیا سیستم با استفاده از تکنولوژی های به روز و امن مایکروسافت موانع و تهدیدهای ناشی از محدودیتهای زمان و مکان را به فرصت تبدیل کرده است .سادگی منوهای نرم افزار حسابداری و هوشمندی در طراحی آنها موجب شده تا کاربران با کمترین نیاز به آموزش و با استفاده از پشتیبانی برخط  تجربه خوبی در کاربری نرم افزار حسابداری داشته باشند و فوبیاهای خود را به فراموشی بسپارند.

UX منحصر به فرد

رعایت قواعد UX (کاربرد پذیری) از دیگر مزایای رقابتی این نرم افزار حسابداری تحت وب است . عدم نیاز به نصب بر روی سیستم عاملها – در نسخه های تحت وب – موجب کاهش هزینه های نگهداری نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم است که توانسته بنگاه های اقتصادی را از هزینه ها و مخاطرات مربوط به خرید و نگهداری سرور و حتی وجود واحدهای آی تی نجات دهد.

بهره گیری از تکنولوژی Cloud drives

پشتیبانی برخط  نرم افزار حسابداری بسیار سهل الوصول، کم هزینه و امن است. کمترین نیاز به حضور کارشناس در محل، مهمترین اساس کاهش هزینه های پشتیبانی برخط است. نظام پشتیبان گیری اتوماتیک اطلاعات، علاوه بر ذخیره سازی بکاپ از دیتای نرم افزار حسابداری در فضاهای مرسوم مانند فلش مموری، سی دی، دیسک سخت و...؛ بر روی محیطهای ذخیره سازی اینترنتی مانند google drive و فضاهای cloudy امکانپذیر ساخته تا کاربر بتواند در کمترین زمان ممکن با بالاترن امنیت از این امکان فوق العاده استفاده نماید.

حداکثر بهره وری

با وجود سرعت و امنیت بالای نرم افزار حسابداری تحت وب، امکان ارائه دسترسی محدود به مشتریان خاص یا نماینده های بنگاههای اقتصادی نیز وجود دارد. به دلیل یکپارچگی در پایگاه داده نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم، علاوه بر امکان ارتباط  گیری و هماهنگی با سایر زیرسیستمهای حسابداری؛ این امکان نیز وجود دارد که سایر محصولات و نرم افزارها و اتوماسیون های طراحی شده در مجموعه ایلیا سیستم با بالاترین سرعت و امنیت ، به نرم افزار حسابداری تحت وب مرتبط شود تا ضمن ایجاد هماهنگی، افزایش بهره وری و نظم، موجب سرعت انجام عملیاتها وکاهش موازی کاری بین واحدهای مختلف یک سازمان اقتصادی شود.

طبق سلیقه و خواست مشتری

مجموعه ایلیا سیستم با بهره گیری از تعهد و تخصص برنامه نویسان مجرب خود در حوزه نرم افزارهای تحت وب،  در یک اقدام کم نظیر، این امکان را بوجود آورده است تا مشتریان نرم افزار حسابداری تحت وب بتوانند به تناسب کسب وکار و سلیقه شان ، طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را مطالبه کنند.

ایلیا سیستم سازنده جدید ترین نرم افزارهای تحت وب حسابداری?ایلیا سیستم توسعه دهنده نرم افزارهای تحت وب با تکنولوژی روز

 

کدام نرم افزار حسابداری آنلاین بهتر است : تحت وب یا ابری ؟

عدم راندمان مطلوب که همیشه مدیران کسب و کار انتظار دارند به دلیل فقدان یک سیستم یکپارچه مدیریتی است که حاصل آن عدم دسترسی به اطلاعات کافی و قابل اتکا برای عملکرد درست در زمان مناسب است که امکان تحلیل و تصحیح فرآیندها و اتخاذ تصمیم های صحیح مدیریتی را از مدیران مجموعه می گیرد.

 

خب، راه چاره چیست ؟

برای کاهش و در نهایت رفع کامل مشکلاتی از این دست ، نیاز مبرم به وجود سامانه یکپارچه مدیریتی با قابلیت های به روز و کاربردی است. در حال حاضر با توسعه روز افزون نرم افزارها ، اینترنت و ضریب نفوذ آن و همچنین وجود دستگاه های متعدد مبتنی بر ایجاد ساختار شبکه ای ؛ شاهد گسترش کمی و کیفی نرم افزارهای تحت وب یا ابری هستیم.

امنیت دیتا و اطلاعات در نرم افزار حسابداری

اصولا به منظور عدم دسترسی افراد غیر مرتبط و غیر مسئول به سیستمهای حسابداری و مالی؛ مدیران مجبور به ایجاد شبکه های داخلی و صرف وقت و زمان و هزینه بسیاری بودند لیکن علی رغم صرف هزینه و زمان ، از امنیت نسبتا پایین این شیوه نگران بوده و این دغدغه و نگرانی باعث رنجش و عدم تمرکز در ایشان می شود. علاوه بر این مشکلات بسیاری اعم از محدودیت تعداد کاربری و سرعت بسیار پایین کلاینت ها همه و همه به این معضلات افزون شده است .

بالاترین سطح امنیت اطلاعاتی در نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم

در حال حاضر شرکت نسل داده پردازی ایلیا با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته است با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم این مشکلات را مرتفع سازد به طوری که مدیران عزیز می توانند با صرف کمترین هزینه و زمان به صورت آنلاین از امکانات نامحدود نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم بهره مند گردند.

 

ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم?

 

ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم

-- امکانات برتر

  • امکان تعریف کدینگ تفصیلی در 3 سطح
  • امکان تعریف حساب های تفصیلی به صورت شناور
  • امکان تعریف گروه های تفصیلی و ارتباط دهی گروه ها به صورت کامل یا به صورت فیلتر شده به کدینگ ها
  • امکان تعریف اشخاص به صورت حقیقی یا حقوقی
  • امکان تخصیص افراد به گروه های مختلف تفصیلی
  • امکان تعریف مراکز هزینه و ارتباط ردیف سند به مرکز هزینه مجزا
  • سرعت بالا در فراخوانی و باز نمودن فرم ها
  • امکان ثبت و صدور سند اتوماتیک با فرمان تمامی زیر سیستمها
    ( خزانه داری - حقوق و دستمزد - انبارداری - خرید و فروش - بهای تمام شده - رزرواسیون و انواع نرم افزارهای تخصصی سایر مشاغل تولید شده در ایلیا سیستم )
  • بدون محدودیت در استفاده توسط کاربران با هر تعداد مورد نیاز بنگاه اقتصادی
    ( بصورت همزمان در مکانهای مختلف بدون نیاز به ایجاد زیرساختها و بدون نیاز به هزینه های هنگفت شبکه سازی و امنیتی )
  • امکان تعریف سطوح دسترسی متفاوت برای هر کاربر

-- گزارشات سیستم مالی

  • گزارش اسناد حسابداری(به تفکیک وضعیت موقت باز ، موقت بسته و دائم)
  • گزارش تراز کل ، معین و تفصیلی(2 ، 4 و 6 ستونی)
  • گزارش گردش و مانده حساب ها با امکان فیلتر
  • گزارش تراز آزمایشی
  • گزارش خلاصه وضعیت عملکرد تفصیلی ها
  • گزارش مانده حساب های تفصیلی
  • گزارش مرور حساب با قابلیت فیلتر کردن حساب ها از کل به تفصیلی و بالعکس
  • گزارش مراکز هزینه
  • گزارش دفاتر کل ، معین و روزنامه

وبسایت تحصصی آموزش حسابداری ایلیا سیستم

وبسایت ایلیا سیستم، سازنده بروز ترین نرم افزار های تحت وب و اپلیکیشن